2011-09-09 15:25:00

U OŠ Mihovil Pavlek Miškina održan Stručni skup

Neposredno prije početka nove nastavne godine, 2. rujna 2011. (petak), u OŠ Mihovil Pavlek Miškina održan je Stručni skup pod nazivom Odgoj i obrazovanje učenika s motoričkim teškoćama. 

U OŠ Mihovil Pavlek Miškina održan Stručni skup

Odgoj i obrazovanje učenika s motoričkim teškoćama 

Neposredno prije početka nove nastavne godine, 2. rujna 2011. (petak), u OŠ Mihovil Pavlek Miškina održan je Stručni skup pod nazivom Odgoj i obrazovanje učenika s motoričkim teškoćama.

Ovaj hvale vrijedan skup održali su prof. defektolozi, psiholog i prof. reh. spec. iz COO Vinko Bek iz Zagreba.

Ovakva vrsta predavanja javila se iz potrebe za edukacijom učitelja RN i predmetnih nastavnika, budući da OŠ M.P. Miškina pohađa dvoje slijepih učenika od kojih jedan ima cerebralnu paralizu.

Skupu su prisustvovali svi učitelji, nastavnici i pedagog škole. Tijekom četverosatnog predavanja upoznati su s najčešćim problemima, kako fizičkim tako i psihičkim, s kojima se učenici susreću u svakodnevnom životu u školi i izvan nje.

Teme predavanju bile su:

Pretpostavke za ostvarivanje inkluzivnog školovanja učenika s motoričkim teškoćama i kroničnim bolestima, mr.sc. Mara Kovačić

Pružanje podrške za uspješnije motoričko funkcioniranje u odgojno-obrazovnom procesu za učenike s motoričkim teškoćama, prof.reh.spec. R. I., Dejana Horvat

Prilagodbe i postupci u radu s učenicima s oštećenjem vida i video prezentacija praktičnog rada, Dragica Matok, prof.def.

Psihološke osobine učenika s oštećenjem vida, Ida Poljan, prof.psih.

Simulacija slabovidnosti, Dagda Brakus, prof.def.

Kako bi što bolje upoznali svijet slijepih i slabovidnih osoba te radi boljeg razumijevanja i prepoznavanja svakodnevnih izazova osoba s oštećenjem vida , učitelji su sudjelovali u aktivnosti Simulacija slabovidnosti s dodatnim pomagalima - naočalama.

Radionicu o Braillovom pismu održala je tiflopedagog Suzana Kesedžić u kojoj su učitelji upoznali brajev stroj, naučili kako izgleda brajica, svladali šestotočku, te uz pomoć listića "Znakovi brajice" (hrvatski standard), pisali određeni tekst crnog tiska na brajicu i obrnuto.

Veliko olakšanje i oduševljenje učitelja vidjelo se nakon završetka radionice. Imali su osjećaj da su nešto konkretno naučili i shvatili da se brajica može lako naučiti ako se čita očima.

To u mnogome pomaže integraciji i doprinosi kvaliteti rada sa slijepim učenicima.

 


Osnovna škola Mihovil Pavlek Miškina Đelekovec